.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در یادواره سردار شهید طوسی و شهدای نکا مطرح شد ؛
آیت الله لائینی : انقلابی ماندن و انقلابی‌گری مهمترین ویژگی سردار طوسی‌ها بود / سردار طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات جبهه‌ها بود
شمال نیوز : این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد ....

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انقلابی ماندن و انقلابی‌گری مهم‎ترین ویژگی سردار طوسی‌ها بود و سردار سلیمانی هم انقلابی‌گری را به عنوان خط قرمز خود معرفی کرده بود و در همین مسیر تا پایان ثابت قدم ماندند.

http://www.shomalnews.com/photo/16178602027387550.jpg

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی‌طوسی و یادواره ۴۳۵شهید شهرستان نکا در مصلای نکا اظهار کرد: سردار طوسی این شهید سرفراز، چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات جبهه‌ها بود که در ۱۸فروردین سال ۶۶ در عملیات کربلای ۸ به همراه همرزمان شهیدش به شهادت رسید.



وی گفت:  شهدا سرمایه‌های بزرگ انقلاب و نظام ما هستند و باید در حفظ این دستاوردها و سرمایه‌ها تلاش شود.

http://www.shomalnews.com/photo/161786020222454878.jpg

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه ولایت‌مداری از ویژگی‌های مهم شهدای ما بوده است؛ خاطر نشان کرد: سردار شهید طوسی در همه عشق و علاقه به ولایت‌ و در مسیر ولایت بودن، مردم‌داری و احترام به پدر و مادر، بنده خالص بودن و در استفاده بهینه از بیت‌المال هم منحصر به فرد بودند.

 

آیت‌الله محمدی‌لائینی گفت: در کنار ویژگی سردار طوسی که ایشان را خاص کرده بود؛ توجه ویژه به عبادت، نماز اول وقت، نماز شب و نماز جماعت هم از ایشان الگوی تمام عیار برای جوانان دوران خود و اکنون ساخته است.

 http://www.shomalnews.com/photo/16178602023029596.jpg

 

امام جمعه ساری افزود: تولید آثار ماندگاری از سردار طوسی به عنوان قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس، همچون نگارش کتاب،ساخت  فیلم و مستندات  باید از وظایف مهم باشد و نباید در این راستا غفلت شود.

 

وی گفت: شهید یک فرد نیست یک‌مکتب است و طبق فرمایش مقام‌معظم رهبری شهدا مثل آیات قرآن هستند که خودشان فرهنگ محتوا و نور دارند و باید این محتواهای عظیم انقلاب و اسلام به جامعه شناسانده شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: انقلابی ماندن و انقلابی‌گری مهمترین خصیصه سردار طوسی‌ها بود و سردار سلیمانی هم انقلابی‌گری را به عنوان خط قرمز خود معرفی کرده بود و در همین مسیر تا پایان ثابت قدم ماندند.

 

http://www.shomalnews.com/photo/161786020238611542.jpg

 

وی با تأکید بر مسؤولیت‌پذیری و پاک‌دستی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: شورای اسلامی برخی از شهرها، برخی نمایندگان مجلس و برخی مسؤولان نظام آبروی نظام را بردند و باید در انتخابات دقت کنیم چه کسی را انتخاب کنیم و بدانیم که گرامیداشت شهدا تنها به این مراسم و یادواره‌ها نیست؛ بلکه باید با موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی به فردی رأی دهیم تا شهدا از ما راضی و خوشنود باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه شهید سلیمانی اهل حزب و جناح نبود و  به شدت انقلابی بودند، تصریح کرد: انقلابی و انقلابی گری وی خط قرمز بود که سردار طوسی نیز این چنین بود و این ویژگی باید حفظ شود.

 

محمدی لایینی گفت: تفرقه و چندصدایی برای جامعه ما خوب نیست و زحمات شهدا را ازبین می برد که باید وحدت وانسجام باشد زیرا یکی از مشکلات فرهنگی ما ناشی از چندصدایی ‌مسؤولان است.

 

گفتنی است ؛ این مراسم باشکوه که بارعایت کامل پرتکل های بهداشتی و با حضور محدود شرکت کنندگان برگزار شد از طریق شبکه استانی تبرستان و شبکه های مجازی مطرح مازندران بصورت زنده پخش شد .

 

 

در این مراسم علاوه برخی جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، امام جمعه شهرهای نکا و گلوگاه ، فرماندهای سپاه چند شهر استان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل دفتر روستایی استانداری ، فرمانداران چند شهر استان و .... حضور داشتند .

 

 

هجدهم فروردین ، همزمان با سالروز سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی به عنوان روز شهرستان نکا در تقویم مناسبی این شهرستان ثبت شدده است .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.506 seconds.